Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Nowości

 

04.02.2022

Co nowego w nowym monitorze SMART MX V3 dla edukacji?

Przede wszystkim zwiększono ilość pamięci operacyjnej do 6 GB RAM, dzięki czemu monitor MX V3 jest znacznie bardziej responsywny, oferując wysoką wydajność nawet podczas uruchamiania bardziej złożonego oprogramowania. Istotną sprawą dotyczącą podniesienia wydajności i bezpieczeństwa jest zastosowanie w tym modelu wersji systemu Android 9.0.

 

Ostatnia ważna zmiana dotyczy aplikacji dostępnych na pokładzie nowego MX V3. Zobaczymy tu nową aplikację do bezprzewodowego udostępniania obrazu z urządzeń użytkowników (smartfony, tablety, komputery itd.) na monitorze. W drugą stronę, czyli z monitora na inne urządzenia też to jest możliwe, co wyróżnia monitory SMART V3 spośród innych. Czytaj więcej... 


 

 

02.02.2022

Kluczowe funkcje wszystkich serii monitorów SMART:

  • Przedni panel sterowania – najważniejsze funkcjonalności w zasięgu ręki - przyciski zasilania, ekran powitalny, wybór źródła wejścia sygnału, cień ekranu, stopklatka, regulacja głośności.
  • Przedni, wygodny panel przyłączy – port USB dla dysku flash odczytywany przez monitor w trybie pracy autonomicznej lub przez komputer po podłączeniu komputera do monitora (brak konieczności szukania wolnego złącza USB w komputerze, poręczność), porty potrzebne do podłączenia komputera (podłączenie komputera ad hoc, odtwarzacza wideo itp.).
  • Technologia HyPr Touch ™ z Advanced IR – ponad dwukrotnie większą dokładność niż tradycyjna technologia podczerwieni, zapewniając intuicyjne, naturalne pisanie.
  • Powierzchnia o niewielkim tarciu Silktouch ™ – wyjątkowo dokładna, naturalna i czuła na dotyk powierzchnia od rogu do rogu monitora. Palce lub pisak bez wysiłku poruszają się po jego powierzchni. Zapewnia godziny bezbłędnego i komfortowego użytkowania.
  • Automatyczne aktualizacje OTA – aktualizacja Over The Air, czyli bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania. Aktualizacje oprogramowania pobierają się automatycznie.
  • Posiada standardowe gniazdo OPS (Intel Open Open Plug-Specification) ze wsparciem dla mocy 60W, co pozwala na wbudowanie w monitor komputera PC (koniec problemów z kablami i przedłużaczami).
  • Czujnik światła otoczenia – automatycznie dostosowuje siłę podświetlenia matrycy do warunków panujących w klasie.
  • 20 punktów dotykowych (20 w systemie Windows i MAC, 10 w Chrome) sprawia, że wielu uczniów może jednocześnie używać gestów takich jak zoom, obracanie, odwracanie, pisanie, rysowanie, bez zakłócania pracy pozostałym. Naturalny sposób nauki sprawia, że uczniowie nawet w niedostrzegalny dla siebie sposób rozwijają umiejętność pracy w grupie.
  • Kompatybilność – wyświetlacze współpracują z wszelkiego rodzaju urządzeniami z systemami iOS®, Windows®, Android ™ i Chrome OS ™, w tym Chromebook , dzięki czemu można łatwo udostępniać ekrany i strumieniowo przesyłać multimedia.
  • Object Awareness ™ pozwala wykonywać funkcje myszy palcem, pisać piórem cyfrowym atramentem oraz wymazywać dłonią lub gumką – wszystko bez przełączania narzędzi i trybów.

 


 

 

30.03.2020

Rząd ogłosił program finansowania zakupu komputerów dla uczniów i nauczycieli. Organy prowadzące szkoły mogą składać wnioski od 1 kwietnia 2020 roku. W tym linku odkryją Państwo plik - kalkulator, który pomoże oszacować zapotrzebowanie na sprzęt i jego koszt.

Poniżej znajdziecie Państwo aktualną ofertę komputerów Acer dedykowanych do pracy szkole i nauczania zdalnego, a także ofertę niezbędnego oprogramowania ułatwiającego nauczanie zdalne.

W przypadku wątpliwości, które elementy ująć do zakupu, prosimy o kontakt na mail: kontakt@irs.com.pl

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!


 

20.02.2018

Do 15 kwietnia 2018 roku szkoły podstawowe oraz inne wskazane w uchwale Rady Ministrów mogą wnioskować o dofinansowanie na zakup sprzętu interaktywnego (tablic interaktywnych, monitorów interaktywnych, projektorów) w ramach rządowego programu Aktywna Tablica.


 

 

Cyfrowa Szkoła

 

Seria notebooków TravelMate P2 wyposażona w procesory najnowszej generacji gwarantująca doskonałą równowagę między wydajnością a niezawodnością. To rodzina godnych zaufania urządzeń wspierających naukę, wystarczająco silnych, aby poradzić sobie z każdym niemal obciążeniem. 

 

 

Polityka prywatności (RODO)

 

JAK PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE ?

Administratorem Państwa danych osobowych jest TDM Total Display sp. z o.o. (w skrócie dalej: TDM sp. z o.o.) z siedzibą w Warszawie ul. Młynarska 42/115, 01-171 Warszawa. Oznacza to, że dbamy o Państwa dane w taki sposób, aby ich wykorzystywanie odpowiadało celowi ich posiadania oraz, że zadbamy o to aby były przetwarzane w sposób bezpieczny, zgodny z umową oraz obowiązującymi przepisami.

Przepisami pozwalającymi na przetwarzanie Państwa danych osobowych jest:

rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (zwane dalej RODO)

 

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE WYKORZYSTUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE ?

Państwa dane osobowe  uzyskane przy korzystaniu ze sklepu internetowego w celu zawarcia umowy oraz w trakcie jej trwania, wykorzystujemy do:

- zawarcia i realizacji zawartej między nami umowy w czasie jej trwania i w czasie rozliczeń po jej zakończeniu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1lit. b RODO);

- wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych, np. wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów księgowych, udzielanie odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami.

Z danych potrzebnych do realizacji obowiązków prawnych będziemy korzystać:

- w czasie wykonania obowiązków, np. wystawienia faktury (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

- w czasie, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane, np. podatkowe

lub

- w czasie, w którym możemy ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku, np. otrzymać karę finansową od urzędów państwowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- zapobiegania nadużyciom i ich wykrywania w czasie trwania umowy i przez okres, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z umowy oraz w przypadkach dochodzenia przez nas roszczeń czy zawiadamiania właściwych organów podczas trwania takich postępowań;

- ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń poprzez np. poprzez sprzedaż wierzytelności z umowy innemu podmiotowi  przez okres, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z umowy;

- tworzenia zestawień, analiz i statystyk na nasze potrzeby wewnętrzne w czasie trwania umowy, a następnie nie dłużej niż przez okres, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z umowy;

- weryfikacji wiarygodności płatniczej przez okres niezbędny do dokonania takiej oceny przy zawarciu, przedłużeniu lub rozszerzeniu zakresu tej lub kolejnej umowy oraz do rozpatrywania związanych z tym reklamacji.

Jeśli wyrażą Państwo zgodę na wykorzystywanie swoich danych, treść tej zgody będzie określać cel, w którym będziemy przetwarzać te dane.

Informujemy, że dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej (tj. podmiotach, o których mowa w art. 13 ust. 1 lit. f RODO), ani nie będą wykorzystywane do profilowania.

 Państwa dane będą przekazywane:

- dostawcom systemów informatycznych i usług IT;

- podmiotom świadczącym na : TDM sp. z o.o. umowy, takie jak: dochodzenie należności, usługi prawne, usługi księgowe, usługi kadrowo-płacowe;

- operatorom pocztowym i kurierom;

- bankom w zakresie realizacji płatności;

- organom uprawnionym do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.

 

JAKIE DANE NALEŻY NAM PODAĆ ?

Do zawarcia umowy wymagamy podania przez Państwa danych w formularzu , które są niezbędne do jej zawarcia. Dodatkowo możemy poprosić o dane opcjonalne, które nie mają wpływu na zawarcie umowy (jak numer telefonu do kontaktu, adres poczty elektronicznej  itp.).

Podawanie danych przy zawieraniu umowy nie jest wymogiem ustawowym, ale dane te są jednak potrzebne do zawarcia, jak i wykonania umowy.

 

DANE Z INNYCH ŹRÓDEŁ

Jeśli płacą Państwo za pośrednictwem np. banku lub instytucji płatniczej, to wejdziemy w posiadanie informacji o tym, z jakiego konta, w jakiej instytucji dokonali Państwo zapłaty. Dane te będziemy przetwarzać w celu sprawdzenia, czy dokonali Państwo poprawnej zapłaty, a w razie potrzeby także w celu dokonania zwrotów (podstawa: wykonanie umowy), w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach tworzenia statystyk i analiz (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes).

 

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA

Mogą Państwo złożyć do nas wniosek (dotyczący danych osobowych) o:

1)            sprostowanie (poprawienie) danych;

2)            usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie lub umieszczonych w naszych serwisach internetowych;

3)            ograniczenie przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego wniosku);

4)            dostęp do danych (o informację o przetwarzanych przez nas danych oraz o kopię danych);

5)            przeniesienie danych do innego administratora danych lub do Państwa (w zakresie określonym w art. 20 RODO).

Z tych praw mogą Państwo skorzystać, składając odpowiedni wniosek w siedzibie : TDM sp. z o.o.  Abyśmy mieli pewność, że są Państwo uprawnieni do złożenia wniosku, możemy prosić o podanie dodatkowych informacji pozwalających nam Państwa uwierzytelnić lub prosić o przedstawienie do wglądu dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W zależności od ilości wniosków, które do nas trafiają lub w zależności od wymaganego nakładu pracy w celu realizacji wniosków, czas oczekiwania na odpowiedź może trwać do jednego miesiąca lub (w skrajnych przypadkach) do dwóch miesięcy. O przedłużeniu terminu zostaną Państwo każdorazowo poinformowani.

Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów prawa. To, z którego uprawnienia mogą Państwo skorzystać, zależeć będzie np. od podstawy prawnej wykorzystywania przez nas Państwa danych oraz od celu ich przetwarzania.

Niezależnie od praw wymienionych powyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego. Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu.

W szczególnych sytuacjach mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych, jeśli podstawą wykorzystania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Państwa wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

ZGODA

Jeżeli wykorzystanie przez nas Państwa danych nie jest konieczne do wykonania umowy, realizacji obowiązku prawnego lub nie stanowi naszego prawnie uzasadnionego interesu, możemy prosić o wyrażenie zgody na określone sposoby wykorzystania Państwa danych. Taka zgoda może umożliwiać np. udostępnienie danych innym podmiotom na potrzeby ich akcji promocyjnych lub automatyczne podjęcie decyzji w oparciu o Państwa dane i na Państwa żądanie. Udzieloną nam zgodę mogą Państwo w każdej chwili wycofać (nie będzie to wpływać na zgodność z prawem wykorzystania Państwa danych przed cofnięciem takiej zgody).

 

SKARGA

Mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

 

KONTAKT I INFORMACJE

Nasze dane kontaktowe:

TDM Total Display sp. z o.o.

ul. Młynarska 42/115

01-171 Warszawa

e-mail: sklep@av-systemy.pl

Tel. 22 752 27 88

KRS 0000210631

NIP: 521981873