Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Nowości

 

04.02.2022

Co nowego w nowym monitorze SMART MX V3 dla edukacji?

Przede wszystkim zwiększono ilość pamięci operacyjnej do 6 GB RAM, dzięki czemu monitor MX V3 jest znacznie bardziej responsywny, oferując wysoką wydajność nawet podczas uruchamiania bardziej złożonego oprogramowania. Istotną sprawą dotyczącą podniesienia wydajności i bezpieczeństwa jest zastosowanie w tym modelu wersji systemu Android 9.0.

 

Ostatnia ważna zmiana dotyczy aplikacji dostępnych na pokładzie nowego MX V3. Zobaczymy tu nową aplikację do bezprzewodowego udostępniania obrazu z urządzeń użytkowników (smartfony, tablety, komputery itd.) na monitorze. W drugą stronę, czyli z monitora na inne urządzenia też to jest możliwe, co wyróżnia monitory SMART V3 spośród innych. Czytaj więcej... 


 

 

02.02.2022

Kluczowe funkcje wszystkich serii monitorów SMART:

  • Przedni panel sterowania – najważniejsze funkcjonalności w zasięgu ręki - przyciski zasilania, ekran powitalny, wybór źródła wejścia sygnału, cień ekranu, stopklatka, regulacja głośności.
  • Przedni, wygodny panel przyłączy – port USB dla dysku flash odczytywany przez monitor w trybie pracy autonomicznej lub przez komputer po podłączeniu komputera do monitora (brak konieczności szukania wolnego złącza USB w komputerze, poręczność), porty potrzebne do podłączenia komputera (podłączenie komputera ad hoc, odtwarzacza wideo itp.).
  • Technologia HyPr Touch ™ z Advanced IR – ponad dwukrotnie większą dokładność niż tradycyjna technologia podczerwieni, zapewniając intuicyjne, naturalne pisanie.
  • Powierzchnia o niewielkim tarciu Silktouch ™ – wyjątkowo dokładna, naturalna i czuła na dotyk powierzchnia od rogu do rogu monitora. Palce lub pisak bez wysiłku poruszają się po jego powierzchni. Zapewnia godziny bezbłędnego i komfortowego użytkowania.
  • Automatyczne aktualizacje OTA – aktualizacja Over The Air, czyli bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania. Aktualizacje oprogramowania pobierają się automatycznie.
  • Posiada standardowe gniazdo OPS (Intel Open Open Plug-Specification) ze wsparciem dla mocy 60W, co pozwala na wbudowanie w monitor komputera PC (koniec problemów z kablami i przedłużaczami).
  • Czujnik światła otoczenia – automatycznie dostosowuje siłę podświetlenia matrycy do warunków panujących w klasie.
  • 20 punktów dotykowych (20 w systemie Windows i MAC, 10 w Chrome) sprawia, że wielu uczniów może jednocześnie używać gestów takich jak zoom, obracanie, odwracanie, pisanie, rysowanie, bez zakłócania pracy pozostałym. Naturalny sposób nauki sprawia, że uczniowie nawet w niedostrzegalny dla siebie sposób rozwijają umiejętność pracy w grupie.
  • Kompatybilność – wyświetlacze współpracują z wszelkiego rodzaju urządzeniami z systemami iOS®, Windows®, Android ™ i Chrome OS ™, w tym Chromebook , dzięki czemu można łatwo udostępniać ekrany i strumieniowo przesyłać multimedia.
  • Object Awareness ™ pozwala wykonywać funkcje myszy palcem, pisać piórem cyfrowym atramentem oraz wymazywać dłonią lub gumką – wszystko bez przełączania narzędzi i trybów.

 


 

 

30.03.2020

Rząd ogłosił program finansowania zakupu komputerów dla uczniów i nauczycieli. Organy prowadzące szkoły mogą składać wnioski od 1 kwietnia 2020 roku. W tym linku odkryją Państwo plik - kalkulator, który pomoże oszacować zapotrzebowanie na sprzęt i jego koszt.

Poniżej znajdziecie Państwo aktualną ofertę komputerów Acer dedykowanych do pracy szkole i nauczania zdalnego, a także ofertę niezbędnego oprogramowania ułatwiającego nauczanie zdalne.

W przypadku wątpliwości, które elementy ująć do zakupu, prosimy o kontakt na mail: kontakt@irs.com.pl

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!


 

20.02.2018

Do 15 kwietnia 2018 roku szkoły podstawowe oraz inne wskazane w uchwale Rady Ministrów mogą wnioskować o dofinansowanie na zakup sprzętu interaktywnego (tablic interaktywnych, monitorów interaktywnych, projektorów) w ramach rządowego programu Aktywna Tablica.


 

 

Cyfrowa Szkoła

 

Seria notebooków TravelMate P2 wyposażona w procesory najnowszej generacji gwarantująca doskonałą równowagę między wydajnością a niezawodnością. To rodzina godnych zaufania urządzeń wspierających naukę, wystarczająco silnych, aby poradzić sobie z każdym niemal obciążeniem. 

 

 

Słuchawki nauszne OTL Technologies Pokemon

Masz pytania?
sklep@av-systemy.pl

Na stanie: Brak

Czas dostępności: Niedostępny

Opis produktu Słuchawki nauszne OTL Technologies Pokemon

OTL Technologies - licencjonowane słuchawki - Pokemon Pokeball

Słuchawki rozpakowane, używane trzy dni, bez opakowania zewnętrznego, w folii, sprawne.

Przewodowe słuchawki dla dzieci z kablem o długości 90 cm. Przeznaczone do słuchania muzyki, oglądania filmów i grania w gry. Wygodna konstrukcja z regulowanym, wyściełanym pałąkiem. Licencjonowany wzór Pokemon w kolorach Pokeballa.

Słuchawki posiadają złącze audio 3,5 mm. Są kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami z wejściem minijack 3,5 mm - t.j. smartfon, iPad, iPod, notebook, konsola, kontroler, PC.

Słuchawki OTL Technologies są wyposażone w przetworniki o średnicy 30 mm, paśmie przenoszenia 20 Hz - 20 KHz i impedancji 32 Ohm, które zapewniają doskonałą jakość dźwięku. Posiadają ograniczenie natężenia dźwięku do 85 dB, który jest maksymalnym zalecanym poziomem dla dzieci w wieku 3-7 lat.

Masz pytania?

:
:
:
:

Poleć produkt

:
:
:

Zgłoś błąd

:
:
: