SMART Learning Suite

Oprogramowanie do monitorów i tablic interaktywnych SMART lub jako niezależnie oprogramowanie do tablic i monitorów innych producentów.

Opis

Oprogramowanie do monitorów i tablic interaktywnych SMART lub jako niezależnie oprogramowanie do tablic i monitorów innych producentów.

 

SMART Learning Suite
Podstawowe parametry Intuicyjne oprogramowanie do szybkiego przygotowania interaktywnych materiałów i przeprowadzenia lekcji oraz dystrybucji treści zajęć na urządzenia uczniów.
Dostęp do ponad 800 lekcji na stronie www.tablice.net.pl
Opis SMART Learning Suite (SLS) to płatny (subskrypcja) pakiet, w skład którego wchodzi SMART Notebook Plus oraz aplikacja chmurowa SMART Lumio http://lum.io. SMART Notebook to bezpłatny program do tablic i monitorów interaktywnych SMART. SMART Notebook Plus to rozszerzenie do SMART Notebook, które dodaje do tej aplikacji szereg innowacyjnych dodatków do przygotowywania interaktywnych gier, zabaw i ćwiczeń interaktywnych oraz SMART Lumio umożliwiający nauczycielom tworzenie, organizowanie, dostarczanie i udostępnianie treści lekcji poprzez sieć Internet. SLS obejmuje instalację programu SMART Notebook Plus na czterech komputerach, w tym może to być komputer domowy nauczyciela oraz obejmuje jeden dostęp do SMART Lumio.
Licencja / subskrypcja Standardowo 1 rok. Gwarantowane działanie wszystkich funkcji oprogramowania oraz nieograniczona pojemność dysku w chmurze na lekcje Lumio.
Dostępne przedłużenia aktualizacji 1 rok,
2 lata
3 lata,
4 lata
Pobieranie oprogramowania SMART Notebook Plus ze strony internetowej producenta. Lumio – dostęp do systemu chmurowego.
Działanie oprogramowania Na komputerze typu PC lub Macintosh.
Praca z podłączonym lub nie podłączonym urządzeniem interaktywnym.SMART Lumio na każdym urządzeniu z dostępem do sieci Internet i przeglądarką stron WWW.
SMART Notebook Plus to rozszerzenie do SMART Notebook, które dodaje szereg funkcji do tego programu: Ćwiczenia SMART – kreator ćwiczeń interaktywnych pozwalający w krótkim czasie tworzyć aktywności poprzez wybór rodzaju zadania i graficznego szablonu do niego. Zawiera jedenaście różnorodnych aktywności oraz różnorakie szablony graficzne oraz możliwość łatwego tworzenia własnych motywów. Pozwala na zapis treści aktywności, w celu jej użycia w aktywności innego rodzaju. Umożliwia losowy wybór ucznia na podstawie listy klasy. Sześć rodzajów ćwiczeń może być rozwiązywane na tablicy lub monitorze interaktywnym lub indywidualnie przez uczniów na urządzeniach komputerowych. Dwa typy tylko na tablicy. Trzy rodzaje tylko indywidualnie przez uczniów na urządzeniach komputerowych.
SMART Oceny – narzędzie pozwalające na budowanie pojedynczych ocen oraz testów opartych na pytaniach typu: prawda-fałsz, tak-nie, pytanie testowe z jedną poprawną odpowiedzią, pytanie testowe z wieloma poprawnymi odpowiedziami, odpowiedź jako tekst, pytanie o opinie (bez wskazywania poprawnej odpowiedzi),
Możliwość łączenia dowolnych urządzeń uczniów w celu indywidualnego rozwiązywania
ćwiczeń, gier i prowadzenia testów, za pomocą przeglądarki stron WWW.
Zawiera narzędzie do graficznego ilustrowania pojęć (concept mapping).
Dodatkowe narzędzia do tworzenia lekcji, takie jak SMART Blocks (narzędzie do nauki wykonywanie działań na liczbach).
Pełna obsługa dotykowa podczas prezentacji lekcji SMART Notebook na interaktywnym

wyświetlaczu innym niż SMART Board.

Udostępnianie plików na swoim koncie SMART, aby móc je otwierać w Lumio by SMART lub

uzyskiwać do nich dostęp po zalogowaniu się do interaktywnego wyświetlacza SMART Board z funkcją Android iQ.

 SMART Lumio – aplikacja chmurowa do dystrybucji materiałów lekcyjnych na indywidualne urządzenia uczniów (smartfony, tablety, komputery przenośne i stacjonarne), ale także do pracy z tablicą interaktywną lub monitorem. Importuj zasób (import plików) – możliwość zaimportowania pliku SMART Notebook, pdf lub PowerPoint i przekształcenia go w aktywne ćwiczenia, na przykład poprzez dodanie ćwiczeń lub poprzez zamianę dowolnych slajdów w aktywne pola. Uczniowie na swoich urządzeniach pracują indywidualnie lub w parach – mogą po takim slajdzie pisać, rysować, dodawać zdjęcia.
You Tube – bezpieczna wyszukiwarka filmów YouTube. Wybrany film zostaje dodany na nową stronę w naszej lekcji. Uczniowie nie widzą niebezpiecznych, zbędnych treści (innych polecanych przez YouTube filmów czy komentarzy).
Wykrzycz to! – znane z programu SMART Notebook ćwiczenia do burzy mózgów: uczniowie wysyłają ze swoich urządzeń tekst lub zdjęcia.
SMART Oceny – znane z programu SMART Notebook narzędzie do tworzenia testów. Nauczyciel ma do wyboru 5 różnego typu pytań (typu ABCD, wielokrotnego wyboru, pytania otwarte itd.). Uczniowie pracują na swoich urządzeniach, nauczyciel ma możliwość wyeksportowania wyników do arkusza Excel.
Ćwiczenia oparte na grach – znane z programu SMART Notebook szablony ćwiczeń typu Odkryj etykiety, Pokaz gier, Super Sortowanie, Wypełnij puste miejsca, Dopasuj je, Odwracanie na zewnątrz, Przyśpieszenie, Quiz z potworami, i Ustal kolejność. Dodatkowo trzy szablony ćwiczeń występujące tylko w Lumio. Są to: Dopasowanie z pamięci (gra memory), Quiz grupowy (wersja Quizu z potworami dla starszych uczniów) i Wyszukiwanie słów (wykreślanka). Oprócz tego Quiz z potworami okazjonalnie jest wzbogacony o nowe, tematyczne szablony związane z porami roku i świętami (zima, lato, wiosna, halloween, święta Bożego Narodzenia itp).
Materiały indywidualne, Grupowa przestrzeń robocza i Tablica dla całej klasy: możliwość przekształcenia dowolnego slajdu w aktywne ćwiczenie dla uczniów. Uczniowie pracują na swoich urządzeniach, dodając tekst i zdjęcia. Indywidualnie (Materiały indywidualne) lub grupowo (Grupowa przestrzeń robocza). Można również stworzyć miejsce robocze dla całej klasy bez podziału na grupy (Tablica dla całej klasy).
Materiały indywidualne, Grupowa przestrzeń robocza i Tablica dla całej klasy: możliwość przekształcenia dowolnego slajdu w aktywne ćwiczenie dla uczniów. Uczniowie pracują na swoich urządzeniach, dodając tekst i zdjęcia. Indywidualnie (Materiały indywidualne) lub grupowo (Grupowa przestrzeń robocza). Można również stworzyć miejsce robocze dla całej klasy bez podziału na grupy (Tablica dla całej klasy).
Łatwe wyszukiwanie stworzonych lekcji, możliwość wyświetlania według nazwy lub dat.
Trzyfunkcyjny pisak: koło– uruchamia funkcję reflektora, prostokąt – funkcję lupy, rysowanie – znikający cyfrowy atrament.
Udostępnij łącze – możliwość podzielenia się lekcją z innym nauczycielem poprzez wysłanie mu linku. Nauczyciel może wysłać link do lekcji uczniom, by dokończyli zadanie w domu lub jeśli byli nieobecni na lekcji.

 

Opis produktu SMART Notebook
Bezpłatne oprogramowanie dodawane do monitorów i tablic interaktywnych SMART.
SMART Notebook
Podstawowe parametry Intuicyjne oprogramowanie interaktywne do przygotowania i przeprowadzenia lekcji. Dostęp do ponad 800 lekcji na stronie www.tablice.net.pl
Opis SMART Notebook, SMART Ink i sterowniki do produktów SMART to pakiet bezpłatnych programów instalowanych na komputerze i przeznaczonych do przygotowania, przeprowadzenia i archiwizacji lekcji oraz współpracy z interaktywnymi wyświetlaczami SMART (tablice i monitory interaktywne).
Licencja / subskrypcja Oprogramowanie bezpłatne.
Pobieranie oprogramowania Ze strony internetowej producenta.
Działanie oprogramowania Na komputerze typu PC lub Macintosh.
Praca z podłączonym lub nie podłączonym urządzeniem interaktywnym.
Wybrane cechy oprogramowania do obsługi monitora / tablicy interaktywnej: Obsługa 20 jednoczesnych dotknięć.
Wsparcie dla multituch.
Obsługa gestów multitouch dla jednego lub wielu użytkowników jednocześnie.
Galeria podzielona na poszczególne przedmioty szkolne, zawierającą ponad 6 500 obiektów typu: obrazy, elementy interaktywne i multimedialne, strony i pliki programu SMART Notebook, tła i motywy, obiekty 3D,
Eksport / import plików do / z formatu Common File Format, rozszerzenie pliku .iwb.
Wstawianie tabel oraz rozpoznawanie odręcznych szkiców i przekształcanie ich na tabele.
Łączenie stron w grupy.
Ustawianie wszystkich właściwości obiektów w jednym miejscu w aplikacji.
Narzędzia do nauczania matematyki: narzędzia kreślarskie, figury geometryczne, wielokąty foremne, wielokąty nieforemne, dwa edytory równań matematycznych oraz Geogebrę.
Prawy przycisk myszy dostępny na dwa różne sposoby.
Własna przeglądarka stron WWW wstawiana do treści lekcji.
Nagrywanie wyświetlanych (cały pulpit, okno, wybrany prostokątny fragment) działań na tablicy lub monitorze w postaci pliku wideo z dźwiękiem.
Przywracanie pojedynczej strony do stanu z ostatniego zapisu pliku na dysku.
Czyszczenie całego naniesionego cyfrowego atramentu ze strony za pomocą jednej funkcji.
Wygładzanie i poprawa czytelności cyfrowego atramentu.
Trzyfunkcyjny pisak: koło– uruchamia funkcję reflektora, prostokąt – funkcję lupy, rysowanie – znikający cyfrowy atrament.
Funkcja przycinania wstawionego do treści lekcji obrazu.
Wypełnienie dowolnym kolorem zamkniętych obszarów narysowanych obiektów i kształtów.
Narzędzia do tworzenia elektronicznych adnotacji, takich jak:
• różnokolorowe pisaki,
• zakreślacze,
• pisaki wielokolorowe,
• pióro stalówka,
• pióro pędzel,
• pióro kredka świecowa,
• predefiniowane kształty (linie, strzałki, figury geometryczne).
Bezpośredni dostęp do lokalnego folderu sieciowego dla nauczycieli do przechowywania wspólnej zawartości do tworzenia materiałów lekcyjnych.
Internetowa witryna społecznościowa z zasobami edukacyjnymi uruchamiana bezpośrednio z programu, zawierająca gotowe lekcje i inne materiały dydaktyczne
Dostępne dla użytkowników do co najmniej 800 gotowych lekcji przygotowanych w oprogramowaniu.

 

(Liczba odwiedzin: 95, 1 dzisiaj)