Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Nowości

 

15.10.2019 

Projektor laserowy Maxell MP-WU5503 jest godnym polecenia projektorem do stałych instalacji w salach konferencyjnych, szkoleniowych, wykładowych, uniwersyteckich. Żywotność urządzenia wynosi aż 20 000 godzin, jasność 5000 ANSI, rozdzielczość WUXGA. Już te parametry wskazują, że Maxell MP-WU5503 jest urządzeniem do montażu w dużych, nawet jasno nasłonecznionych salach, gdzie może być intensywnie eksploatowany.


 

 

01.10.2019

Przedstawiamy nowy na rynku projektor uniwersalny Maxell MC-EU5001. Daje obraz o jasności 5000 ANSI i kontraście WUXGA 1920x1200. Projektor dzięki kompaktowej obudowie może być stosowany jako urządzenie przenośne. Łatwość podłączenia i konfiguracji umożliwia rozpoczęcie prezentacji w kilka sekund. MC-EU5001 może być stsowany w biurach, salach konferencyjnych i szkołach. 


 

 

31.12.2018

Programy rządowe,  takie jak Cyfrowa Szkoła czy Aktywna Tablica, zachęcają szkoły do przeprowadzania lekcji wspieranych technologią informacyjną i komunikacyjną przez dofinansowanie zakupu urządzeń, w tym monitorów interaktywnych, tablic interaktywnych z projektorami krótkoogniskowymi.

O ile tablice interaktywne zadomowiły się w polskich szkołach, o tyle monitory interaktywne dopiero w nich się powoli pojawiają. Duże zasługi ma w tym zakresie trwający od dwóch lat program Aktywna Tablica, z którego szkoły podstawowe będą mogły skorzystać także w 2019 roku. Nadal jednak monitory interaktywne pozostają relatywnie nieznanym sprzętem, stąd dyrektorzy i nauczyciele w szkołach zadają sobie pytanie:

Jaki monitor interaktywny wybrać do szkoły?


 

 

02.10.2017

Firma Hitachi zaprasza najlepszych sprzedawców projektorów na prawdziwie góralskie atrakcje w dniach 7-9 marca 2018 roku. 

Zobacz, jak się zdobyć szczyt!


 

Promocje

 

29.10.2015

KOMUNIKAT! W związku z dużym zainteresowaniem tablicą interaktywną SMART SB480 w cenie 2999 zł brutto uprzejmie informujemy, że promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów lub do 31 grudnia 2015 roku w zależności, co nastąpi jako pierwsze. Sprawdź, czy tablica Smart SB480 jest jeszcze dostępna...


 

 

26.10.2015

Hitachi zaprasza najlepszych sprzedawców do Dojo

Z nieukrywaną przyjemnością Hitachi zaprasza najlepszych sprzedawców projektorów Hitachi na szkolenie w Centrum Japońskich Sportów i Sztuk Walki „Dojo”. Odbędzie się ono w dniach 25-27 stycznia 2016 roku. Zajęcia i warsztaty będą prowadzone po polsku, ale wyłącznie w japońskim stylu począwszy od kaligrafii, karate, a na projektorach Hitachi kończąc. Czytaj więcej...


 

14.10.2015

 

Z dumą prezentujemy ofertę promocyjną skierowaną do szkół, firm szkoleniowych i innych placówek edukacyjnych.

Wśród naszych propozycji znajdziecie Państwo produkty takie jak:

tablica interaktywna Smart M680, czyli najpopularniejsza tablica interaktywna na świecie

tablica interaktywna Smart SB480 (2 lata gwarancji).

Czytaj więcej...

Cyfrowa Szkoła

Cubico Coding – nauka kodowania dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat

621.00
Dodaj do ulubionych

Na stanie: Dużo

Czas dostępności: Dostępny od ręki

Producent: Cubico

Opis produktu Cubico Coding – nauka kodowania dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat

Cubico jest interaktywnym zestawem edukacyjnym dla młodszych dzieci. Pomaga w naturalny sposób nauczyć się kodowania. Oparty jest na opowiadaniach i zabawach. Zawiera: aplikację na telefon lub tablet, łączący się z tymi urządzeniami interfejs do kodowania za pomocą odpowiednich klocków oraz zestaw książeczek-plansz z zadaniami dla dzieci.

 

Możesz złożyć zamówienie lub dopytać o szczegóły:

pisząc na: sklep@av-systemy.pl

 

dzwoniąc pod numer: 22 752 27 88-96

 

 

Praca ucznia polega na analizie problemu, opracowaniu rozwiązania i sprawdzeniu osiągnięcia celu.

 

Dzieci nauczą się przez zabawę podstaw algorytmów kodowania oraz poprawiają zdolność myślenia obliczeniowego. Zabawa pomaga dzieciom nauczyć się kodowania dzięki interaktywnej rozszerzonej rzeczywistości, wyłamującej się z tradycyjnej metody programowania. Interaktywny sposób uczenia się polegający na tworzeniu zabawnych opowieści z elementami systemu internet of things (internetu rzeczy). Dotknij i baw się scenkami pełnymi niesamowitych historii. Zobacz animację na urządzeniu mobilnym – telefonie lub tablecie.

Podczas opracowania systemu Cubico ściśle ze sobą współpracowali eksperci od kodowania i edukacji przedszkolnej oraz wczesnoszkolnej.

 

Cubico rozwija umiejętność wskazywania problemu oraz jego rozwiązania przez wdrażanie samodzielnie opracowanego algorytmu.

 

Jak bawić się z Cubico Coding?

1. Pobierz darmową aplikację Cubico ze sklepu Google Play lub App Store. Zeskanuj okładkę książeczki za pomocą aplikacji rozszerzonej rzeczywistości.

2. Dokonaj wstępnego kodowania, układając klocki na planszach 

 

 

3. Koduj, układając klocki na specjalnej belce (interfejsie)

4. Sprawdź poprawność kodowania w aplikacji w telefonie lub smartfonie.

 

 

Wymagania sprzętowe: iPhone4s, 5, 6 i 6plus, iPad Mini, iPad3 i 4 , iPad Air i Air2 oraz Tablety i telefony –  z systemem Android 4.0.3 i nowszym wyposażone w tylną kamerę i Bluetooth.

Z Cubico Coding może bawić się każdy, także dorośli, ale gra dedykowana jest dla dzieci w wieku 4-10 lat.

 

Masz pytania?

:
:
:
:

Poleć produkt

:
:
:

Zgłoś błąd

:
:
:

Produkty powiązane z produktem Cubico Coding – nauka kodowania dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat