Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Nowości

 

15.10.2019 

Projektor laserowy Maxell MP-WU5503 jest godnym polecenia projektorem do stałych instalacji w salach konferencyjnych, szkoleniowych, wykładowych, uniwersyteckich. Żywotność urządzenia wynosi aż 20 000 godzin, jasność 5000 ANSI, rozdzielczość WUXGA. Już te parametry wskazują, że Maxell MP-WU5503 jest urządzeniem do montażu w dużych, nawet jasno nasłonecznionych salach, gdzie może być intensywnie eksploatowany.


 

 

01.10.2019

Przedstawiamy nowy na rynku projektor uniwersalny Maxell MC-EU5001. Daje obraz o jasności 5000 ANSI i kontraście WUXGA 1920x1200. Projektor dzięki kompaktowej obudowie może być stosowany jako urządzenie przenośne. Łatwość podłączenia i konfiguracji umożliwia rozpoczęcie prezentacji w kilka sekund. MC-EU5001 może być stsowany w biurach, salach konferencyjnych i szkołach. 


 

 

31.12.2018

Programy rządowe,  takie jak Cyfrowa Szkoła czy Aktywna Tablica, zachęcają szkoły do przeprowadzania lekcji wspieranych technologią informacyjną i komunikacyjną przez dofinansowanie zakupu urządzeń, w tym monitorów interaktywnych, tablic interaktywnych z projektorami krótkoogniskowymi.

O ile tablice interaktywne zadomowiły się w polskich szkołach, o tyle monitory interaktywne dopiero w nich się powoli pojawiają. Duże zasługi ma w tym zakresie trwający od dwóch lat program Aktywna Tablica, z którego szkoły podstawowe będą mogły skorzystać także w 2019 roku. Nadal jednak monitory interaktywne pozostają relatywnie nieznanym sprzętem, stąd dyrektorzy i nauczyciele w szkołach zadają sobie pytanie:

Jaki monitor interaktywny wybrać do szkoły?


 

 

02.10.2017

Firma Hitachi zaprasza najlepszych sprzedawców projektorów na prawdziwie góralskie atrakcje w dniach 7-9 marca 2018 roku. 

Zobacz, jak się zdobyć szczyt!


 

Promocje

 

29.10.2015

KOMUNIKAT! W związku z dużym zainteresowaniem tablicą interaktywną SMART SB480 w cenie 2999 zł brutto uprzejmie informujemy, że promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów lub do 31 grudnia 2015 roku w zależności, co nastąpi jako pierwsze. Sprawdź, czy tablica Smart SB480 jest jeszcze dostępna...


 

 

26.10.2015

Hitachi zaprasza najlepszych sprzedawców do Dojo

Z nieukrywaną przyjemnością Hitachi zaprasza najlepszych sprzedawców projektorów Hitachi na szkolenie w Centrum Japońskich Sportów i Sztuk Walki „Dojo”. Odbędzie się ono w dniach 25-27 stycznia 2016 roku. Zajęcia i warsztaty będą prowadzone po polsku, ale wyłącznie w japońskim stylu począwszy od kaligrafii, karate, a na projektorach Hitachi kończąc. Czytaj więcej...


 

14.10.2015

 

Z dumą prezentujemy ofertę promocyjną skierowaną do szkół, firm szkoleniowych i innych placówek edukacyjnych.

Wśród naszych propozycji znajdziecie Państwo produkty takie jak:

tablica interaktywna Smart M680, czyli najpopularniejsza tablica interaktywna na świecie

tablica interaktywna Smart SB480 (2 lata gwarancji).

Czytaj więcej...

Cyfrowa Szkoła

Scottie Go! - Nauka programowania dla najmłodszych - Wersja edukacyjna

189.00
Dodaj do ulubionych

Na stanie: Dużo

Czas dostępności: Dostępny od ręki

Opis produktu Scottie Go! - Nauka programowania dla najmłodszych - Wersja edukacyjna

Gra Scottie Go! w wersji edukacyjnej może być wykorzystywana zarówno indywidualnie w domu, jak i podczas zajęć edukacyjnych w szkołach, szkółkach programowania itp. Jest dedykowana dla dzieci od szóstego roku życia. Grać można pojedynczo, jednakże nauka i zabawa w Scottie Go! to doskonała okazja do pracy w zespole 2-3 osobowym.

 

 

Możesz złożyć zamówienie lub dopytać o szczegóły:

pisząc na: sklep@av-systemy.pl

dzwoniąc pod numer: 22 752 27 88-96

 

 

Jest rok 2030. Kosmiczny pojazd Scottiego awaryjnie ląduje na naszej planecie. Pomóż Scottiemu zdobyć części zamienne do statku. Zrób to, programując jego ruchy. Zostań ekspertem w projektowaniu algorytmów i poznaj podstawy programowania.

 

Scottie Go! to innowacyjna gra do nauki programowania dla najmłodszych. Jest połączeniem realnych, kartonowych klocków służących do pisania przez graczy programów oraz aplikacji, która pozwala zeskanować te programy i przekształcić je na ruch i zachowanie Scottiego oraz poznanych w grze innych bohaterów.

W dziesięciu modułach w wersji edukacyjnej na graczy czeka szereg zadań o rosnącym poziomie trudności, które pozwalają uczniom i nauczycielom sprawnie rozwijać kompetencje w zakresie programowania.

 

 

 

 

 

 

ELEMENTY GRY

Gra składa się z pudełka z kartonowymi klockami i aplikacji dla komputerów lub tabletów. Aplikacja wykorzystywana w grze stawia przed głównym bohaterem (Scottiem) rozmaite wyzwania. Gracz, chcąc mu pomóc

je przezwyciężyć, układa za pomocą kartonowych klocków na swoim stole lub biurku program sterujący ruchami Scottiego. Następnie za pomocą aplikacji skanuje napisany przez siebie program, wykonując jego zdjęcie lub rejestrując wideo. Aplikacja po zeskanowaniu programu wykonuje go, a gracz może się przekonać, czy problem został prawidłowo rozwiązany.

Opisywana tu wersja edukacyjna zawiera 91 zadań podzielonych na 10 modułów.

Wersja edukacyjna gry zapewnia dostęp do:
– bazy materiałów metodycznych i rozwiązań,
– wysokiej jakości plansz z zadaniami, które mogą posłużyć do opracowania kart pracy lub wyświetlenia na ekranie podczas zajęć,
– specjalnego konta „Nauczyciel”, które zawiera odblokowane wszystkie zadania we wszystkich modułach.

Gra w wersji edukacyjnej pozwala na instalację aplikacji na trzech urządzeniach.

 

 

Gra Scottie go! w wersji edukacyjnej może być wykorzystywana zarówno indywidualnie w domu, jak i podczas zajęć edukacyjnych w szkołach, szkółkach programowania itp.

 

Gra jest dedykowana dla dzieci od szóstego roku życia. Grać można pojedynczo,
jednakże gra w Scottie Go! to doskonała okazja do zabawy i pracy w zespole 2-3 osobowym.

Dla najmłodszych graczy przy pokonywaniu pierwszych poziomów gry zaleca się pomoc rodzica lub opiekuna.

 

 

 

 

Masz pytania?

:
:
:
:

Poleć produkt

:
:
:

Zgłoś błąd

:
:
: